Veelgestelde vragen / FAQ

Welkom op onze FAQ pagina! Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze diensten, waaronder de photobooths, dj apparatuur en het transport. Wij begrijpen dat je wellicht nog vragen hebt en we hopen dat je hier de informatie vindt waar je naar op zoek bent. Mocht je toch nog ergens vragen over hebben, dan kan je natuurlijk altijd contact met ons op te nemen. Ons team staat altijd voor je klaar om je verder te helpen.
 

 

Photobooth praktische informatie

  • Waar kan ik beschikbaarheid opvragen?
    Je kunt online zien of de beschikbaar is. 
    Beschikbaarheid controleren
  • Hoe kan ik de photobooth reserveren?
    • Dien online een offerte aanvraag in : Reserveren
    • Wij versturen je de offerte en informeren je over de beschikbaarheid
    • Bij akkoord stellen we samen de bezorg- en afhaaltijden vast en bepaalt u uw persoonlijke fotokader
    • Op de dag van jouw feest of evenement komen wij de photobooth installeren en instellen
    • De dag na jouw feest halen we de photobooth weer op
    • Na enkele dagen ontvang je alle foto’s per e-mail of usb-stick. Informeer voor die laatste optie naar de mogelijkheden
  • Hoe werkt de Photobooth?
    Het apparaat werkt heel eenvoudig. Je kiest een persoonlijk fotoframe, je pakt fotoprops, klikt op het scherm en lachen maar! Nadat je de foto’s hebt gemaakt print de fotobooth deze vanzelf uit en heb jij een prachtige herinnering aan de dag! 
  • Hoeveel foto's worden er per fotosessie geprint?
    Er worden elke fotosessie twee strips geprint
  • Wat is de ideale afstand tussen de camera en de achterwand?
    De ideale afstand tussen de camera en een eventuele achterwand is 2 tot 2,5 meter
  • Hoe zit het met de stroomaansluiting?
    De fotobooth heeft een stroomaansluiting nodig
  • Hoe zit het met de verlichting?
    Op de fotobooth zit een ring light. Deze is aan de achterkant te bedienen en aan te passen naar de gewenste kleur licht.
  • Hoeveel ruimte neemt het apparaat in beslag?
    De stalen photobooth zelf neemt een ruimte van 40 x 40 cm in beslag. Het houten model heeft een driehoekig onderstel van 100 x 100 x 100 cm. Om de leukste foto’s te maken raden wij aan om een gebied vrij te houden van ongeveer 3 m x 2 m voor de photobooth.
  • Moet er iemand bij de photobooth blijven staan?
    Nee, er hoeft niemand bij de photobooth te blijven staan.
  • Wat moeten wij voorbereiden?
    Het zou voor ons enorm fijn zijn als jullie alvast nagedacht hebben over de plek van de photobooth. Mocht je van plan zijn om een glittergordijn of iets dergelijks op te hangen of neer te zetten, dan vragen wij jullie dit vooraf te doen. Op deze manier kunnen we direct beginnen met het testen van de photobooth.
  • Wat is het verschil tussen de photobooths?
    Het enige verschil tussen de photobooths is het uiterlijk. Beide modellen beschikken over dezelfde camera, printer en computer.
  • Kan de photobooth buiten staan?
    De photobooth kan buiten staan, zolang deze niet wordt blootgesteld aan regen. Het is belangrijk dat de photobooth niet wordt verplaatst nadat deze is neergezet. Als er kans is op regen, zorg er dan voor dat er een waterdichte tent aanwezig is om de photobooth te beschermen.
  • Hoe snel krijgen we de foto's digitaal?
    Jullie ontvangen de foto's zo snel mogelijk van ons, meestal tussen de 1 tot 5 werkdagen.
  • Wat heb je nodig om een photobooth nog leuker te maken?
    Photobooths zijn een geweldige manier om herinneringen te maken op feesten, bruiloften en andere speciale gelegenheden. Maar om deze herinneringen nog specialer te maken, kun je een aantal leuke photobooth props en photobooth attributen toevoegen! Denk bijvoorbeeld aan een snor, hoed, gekke bril, bunny oren, champagneglazen, flamingo’s en meer. Zo worden de foto’s nóg leuker! Foto props kun je o.a. bij AliExpress of Hema bestellen.


    Maak wat moois van de fotobooth achtergrond, hij staat tenslotte op elke foto. Denk bijvoorbeeld aan ballonnen of zelfs ballonnenpilaren, vlaggetjes, glimmende stukken stof, planten of andere attributen. Ook kun je een banner als achtergrond laten drukken. Hiervoor adviseren we een afmeting van 2,5 x 2,5 meter.

    Koop een fotoalbum en een plakstift en leg deze bij de fotobooth. Zo kunnen al je gasten één van de twee geprinte fotostrips in het boek plakken. Leg er ook een pen bij, zodat ze er een leuke boodschap bij kunnen achterlaten. 
  • Blijft er iemand van jullie aanwezig?
    Nee, wij plaatsen de photobooth en geven een korte uitleg voordat we vertrekken. Een kind kan de was doen.

Photobooth fotoframe

  • Hoe kies ik een persoonlijk fotoframe?
    Na het ondertekenen van de offerte ontvang u automatisch een vragenlijst. In de vragenlijst kan je aangeven of je zelf een framepje maakt via Canva of photoshop. Je  kunt een fotoframe ook kiezen op templatesbooth.com of dat je ons een aantal .png fotos stuurt en wij het framepje voor jou in elkaar zetten.
  • Hoe groot is een fotoframe?
    De fotoframes zijn 5x15 cm.
  • Wanneer krijg ik de Canva link?
    Heb je in de vragenlijst aangegeven dat je graag het frame zelf wil maken met Canva, dan ontvang je binnen 3 werkdagen van ons een link om mee aan de slag te kunnen.
  • In welk formaat moet ik een fotoframe aanleveren als ik deze zelf wil maken?
    In verhouding 6 x 2, 600x1800 pixels en in PNG uploaden in de vragenlijst of mailen naar office@djunes.nl.

Photobooth transport

  • Hoe zit het met de bezorgtijden?
    Na het ondertekenen van de offerte ontvang je automatisch per e-mail een vragenlijst van ons. In deze vragenlijst kan je aangeven op welk tijdstip je wilt dat wij de photobooth bezorgen en weer ophalen. Wij zijn erg flexibel en zullen ons best doen om de photobooth binnen de aangegeven tijden te leveren.
  • Hoeveel tijd is er nodig om op te bouwen?
    Het opbouwen van de photobooth duurt gemiddeld 20 tot 30 minuten. Wij vragen jou alvast na te denken over de plek van de photobooth.
  • Moet er iemand van ons aanwezig zijn bij het bezorgen en ophalen?
    In principe is het niet nodig dat er iemand aanwezig is op de locatie zodra de plek van de photobooth is bepaald. Maar we zouden wel graag een bevestiging willen hebben dat de photobooth op de juiste plek staat voordat we vertrekken. Dit kan bijvoorbeeld ook via een videocall.
    Bij het ophalen van de photobooth is het voor ons voldoende als de voordeur open is.

Photobooth kosten

  • Hoe duur is een photobooth huren?
    De huur van een photobooth bij djunes bedraagt 350 euro inc btw. Dit is inclusief bezorging (80 km vanaf Noordwijk of 40 km vanaf Tilburg), installeren en demonteren, een gepersonaliseerd fotoframe.
    Verwacht u de fotorol op te maken? Dan kunnen wij de fotorol verdubbelen van 650 naar 1300 fotostrips voor 87,50 euro.
    Tot 80 km vanaf Noordwijk of 40 km vanaf Tilburg gratis. Daarna rekenen wij €0,50 euro per kilometer heen en terug voor brengen en heen en terug voor het ophalen.
  • Wat zijn de transport kosten?
    Wij bezorgen de photobooth helemaal gratis tot 80 km vanaf Noordwijk of 40 km vanaf Tilburg. Daarna rekenen wij €0,50 euro per kilometer heen en terug voor brengen en €0,50 per kilometer heen en terug voor het ophalen.
  • Hoe gaat het met de betaling?
    Wij vragen jou de factuur maximaal 1  dag voor het evenement online te betalen. Het is niet mogelijk om contant af te rekenen.


DJ apparatuur

  • Waar bezorgen jullie allemaal?
    Wij bezorgen door heel Nederland, hieronder vind je een overzicht van onze bezorgkosten:

    Bij beamers en toebehoren met een totale huurprijs vanaf €150 excl. btw leveren wij de eerste 15km gratis, zowel heen als terug. Wij zijn gevestigd in Noordwijk (zh).
    0 - 15 km € 15,00
    16 – 30 km € 30,00
    31 – 45 km € 45,00
    46 – 60 km € 60,00
    61 – 75 km € 75,00
    76 – 90 km € 90,00
    91 – 110 km € 110,00
    De prijzen zijn per rit. Dat betekend dat we bijvoorbeeld van 16-30 km € 30,00 rekenen voor brengen en €30,00 voor het ophalen. Dat komt op een totaal uit van €60,00 transportkosten. Alle bovenstaande ritprijzen zijn exclusief 21% btw.
  • Hoe gaat het met de betaling?
    Wij vragen jou de factuur maximaal 1  dag voor het evenement online te betalen. Het is niet mogelijk om contant af te rekenen.
  • Moet ik mij legitimeren?
    Ja, nadat je de offerte hebt ondertekend, ontvang je van ons een vragenlijst waarin wij vragen om een geldig legitimatiebewijs te uploaden.
  • Nemen jullie kabels mee voor de apparatuur?
    Ja, wij brengen kosteloos extra kabels mee, zodat we de apparatuur in elke situatie kunnen aansluiten. Als je ervoor kiest om de apparatuur zelf aan te sluiten, is het handig als je van tevoren aangeeft welke kabels je van ons nodig hebt.
  • Moet ik borg betalen?
    Ja, op de factuur is een borg inbegrepen. De hoogte van de borg hangt af van het factuurbedrag en deze wordt binnen 5 werkdagen na het ophalen van de gehuurde apparatuur teruggestort.
  • Installeren jullie de apparatuur?
    Ja, wij installeren de apparatuur kosteloos als jullie dit willen.
  • Kunnen wij de apparatuur zelf ophalen en terugbrengen?
    Nee, dit is niet mogelijk. Vanwege de hoge gevoeligheid voor diefstal hebben we besloten om de apparatuur altijd zelf te leveren en op te halen.

Beamers

  • Waar bezorgen jullie allemaal?
    Wij bezorgen door heel Nederland, hieronder vind je een overzicht van onze bezorgkosten:

    Bij beamers en toebehoren met een totale huurprijs vanaf €150 excl. btw leveren wij de eerste 15km gratis, zowel heen als terug. Wij zijn gevestigd in Noordwijk (zh).
    0 - 15 km € 15,00
    16 – 30 km € 30,00
    31 – 45 km € 45,00
    46 – 60 km € 60,00
    61 – 75 km € 75,00
    76 – 90 km € 90,00
    91 – 110 km € 110,00
    De prijzen zijn per rit. Dat betekend dat we bijvoorbeeld van 16-30 km € 30,00 rekenen voor brengen en €30,00 voor het ophalen. Dat komt op een totaal uit van €60,00 transportkosten. Alle bovenstaande ritprijzen zijn exclusief 21% btw.
  • Hoe gaat het met de betaling?
    Wij vragen jou de factuur maximaal 1  dag voor het evenement online te betalen. Het is niet mogelijk om contant af te rekenen.
  • Moet ik mij legitimeren?
    Ja, nadat je de offerte hebt ondertekend, ontvang je van ons een vragenlijst waarin wij vragen om een geldig legitimatiebewijs te uploaden.
  • Kan ik de beamer buiten gebruiken?
    Nee, de beamer kan niet buiten worden gebruikt. Dit kan alleen zodra de zon helemaal onder is.
  • Nemen jullie kabels mee voor de beamer?
    Ja, wij brengen nemen altijd een stroom- en 0.5 meter HDMI kabel mee.
  • Moet ik borg betalen?
    Ja, op de factuur is een borg inbegrepen. De hoogte van de borg hangt af van het factuurbedrag en deze wordt binnen 5 werkdagen na het ophalen van de gehuurde apparatuur teruggestort.
  • Installeren jullie de beamer?
    Ja, wij installeren de beamer kosteloos als jullie dit willen.
  • Kunnen wij de beamer zelf ophalen en terugbrengen?
    Ja, dit is mogelijk. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.